17 юли 2015

Заминаваме за Ада... и нека Силата бъде с нас!

Някои знаят колко великолепно си прекарах като доброволец на Animes Expo 2015 и как с часове мога да разказвам за всички перипетии и страхотни случки, през които минах (за това с разказването може и да не се досетите, но наистина не е добра идея да ме питате xD).
Споменавам това страхотно събитие, защото докато изпълнявах една от длъжностите си - "пазач на екзалтирани фенове" - имах голямото удоволствие да се запозная (доста набързо, за жалост) с човека, криещ се под псевдонима Ейдриън Уейн. Както разбрах от самия него, а и от снимките в самата книга - не този с ушите. (Господин Блонд, вижте как ви описват!!).
Още по-голям кеф беше, че за мен се изпълни десетата причина от 11-те (10+1 бонус) "защо трябва да си купите тази книга", а именно - даже получих автограф *скача си от кеф*!

Сега, много е важно! Пуснете си това, което да замести героичната музика, и започнете да си повтаряте:
"Аз съм Джърк, Тоби Джърк, и съм..."
Дебел, разплут полицай, който има за задача да залови един от най-опасните престъпници на хилядолетието. Кое трябва да дойде, 32-ри век? Някъде там, сред звездите, несъмнено.

Ако още не се чувствате достатъчно смели да намерите престъпника и сте аниме фенове, пробвайте да си пуснете за фон ей това!
Върши работа, въпреки че младият Денди си е в друга графа безумци... Аз лично се чувствах като в една от неговите истории, в която японците са решили да се избъзикат с класиката и си прекарах един прекрасен ден в опит да спася горкия Джърки от умирачка (убих го само два пъти във втората част, юху!)
И с книгите-игри не съм от най-добре запознатите, но се радвам, че имам тази. Предполагам, че има поне още два-три алтернативни пътища, но тепърва ще ги откривам (нямах търпение да се похваля, разбирате ли...)
А и трябва да си оставям по нещо за времената, в които оставам без книжка - тежки времена. Какво по-добро от това да надвиеш злата Сила, тъй да се каже xD
Хич няма да е лъжа, ако кажа, че това е едно от най-свежите приключения, които провеждам... ами сама, с малко помощ от авторите и в тялото на дебел полицай. Струва си, струва си, струва си!*

Ако пък надъхването с драматична музика не ви се нрави, я вземете да прочетете десетте причини + една бонус защо трябва да си купите тази книга! Бонусът отказва трудно, от мен да знаете!

* Ама защооо не може да съм Хмвсфхтвкдс :P Мързели!

Няма коментари:

Публикуване на коментар