26 декември 2015

Следколедно...


Весела Коледа!!!
(На патерици? Не! Дори 26-ти се брои за Коледа!)

След 2 месеца някъде блогът става на година... не, че си спомням точната дата, но първата публикация е някъде около моя рожден ден. Не толкова това е причината за този пост по никое време, колкото да спомена някои "велики постижения"~
Когато дойдат празници или дълги ваканции, обикновено отделям и малко време на форумите и сайтовете, които посещавам. Така че тази година Книгоядец-ът получи коледен подарък от мен (малко, но от сърце) и аз се гордея със себе си!
Сега накратко, за да остане... в списъка с публикации, понеже публикациите от този тип потъват в забрава дори и при мен xD
- Поосвежен външен вид. Има се предвид - сменени шрифтове и подобни, бутнато едно цитатче там горе, в дясно, което май няма да сменям много скоро... Даже май никога, знам ли...
- В дясната лента нови добавки има също така "Страници" и "Последователи" (не знам за какво ми е, но това все пак е блог, що пък да го няма). За "Списък за книжни пътешествия" няма никакви ограничения и е в процес на разрастване. Човек се нуждае от пътешествия, я!
- Поява на нов раздел ("Книгоядец писателствува"), който се надявам да разработя все по някое време... О! И "Шарен архив" се преименува на "Библиотечни рафтове", понеже "архив" и "Всички публикации" биха били доста близки... в моите очи поне. "Всички публикации" е другото ново бутонче, на което, по причини, които и аз не знам, много си се радвам... Все пак сега вече имам възможност да пляскам всичко на началната страница, да правя манджа с грозде, а пък там всеки да си търси... ако се досети xD
Много се боря с "Библиотечни рафтове", понеже сама си казах, че ще добавям издателства и години на издаване... амиии... 5% готово? Ха-ха-ха~ ^^' Голям мързел, еййй, голям...

Какво Книгоядец-ът не получи за Коледа~
- Хм... Някоя готина картинка за фон. Намерих си много, обаче как аджеба да я запазя голяма и с хубаво качество, а да е 300 КВ xD В момента се чувствам достатъчно глупава, че да не измислям хубав начин... В краен случай ще си сложа нещо оранжево, ама аниме...
(да, държа да е оранжево, може да е с черно, но да има оранжево... така си тръгнах, така и ще си остана)
- Нямам и нищо за "банер"... ми, явно със снимките и картинките не ми върви. Но за "банер" аз и не мисля. Ако можех да рисувам, щях досега да съм измислила някое човече, мухахах. Така че ще съм си на постно.
- Да, определено със снимките и картинките не съм на "ти".
- Все пак още нямам картинки в раздела за размяна... а имах, и то хубави... Трябва да се постарая повече.
- Абе, как се слага един свестен линк към Goodreads? ><
- Ъм... има и други неща, които са... яки... обаче в момента нямам идея какви бяха xD

Какво Създателката на Книгоядец ще има да си хапва след Коледа~
А, такааа... стигнахме до по-основната част.
Вие нали знаете, че хората като мен получават книги за Коледа... и подаряват книги също така xD
И в същото време няма как да не ви се похвалят.
Но, за да не е много банално, няма да е снимка. Само списъче. Мъничко... Защо пък не? Нали вече пет пъти казах, че със снимките напоследък съм зле!

Рано започнатата книга, но все пак коледен подарък от някого за някого... (Редене час и нещо на огромна опашка, но мисля, че си заслужаваше, а и странното беше, че и аз се забавлявах).
01. Патрик Нес - Освен този живот ٩(◕‿◕)۶

Иии~ В пълно безредие...
02. Игра на тронове - рисувателна книга (беше в деня на намалението... иначе аз съм зле по рисуване, оцветяването също не ми е професионално... Но ме кефи xD)
03. Валтер Мьорс - Румо & Чудесата в тъмното (очарователно страхотна!)
04. Питър Джеймс - Мъртва като теб (благодаря на хората от щанда на PRO Book, мисля, че много ще допадне... и на мен също!)
05. С. Дж. Парис - Ерес (тук има доста любители на този тип конспирации и мистерии...)
06. Джон Грийн, Морийн Джонсън, Лорън Миракъл - Сняг вали (тук не аз имам думата, но може и да хапна, ако ми позволят xD)
07. Чайна Миевил - Посланическото градче (имам му повече доверие вече на Чайна... но не знаех, че е толкова нова книга...)
08. Неделчо Богданов - Българ, книга-игра (очаквам много забавление, мдааа... Следващия път съм сигурна, че ще се изкуша с онази книга, другата... Оназиии... ах, как свършват парите посред нищото xD)
09 и 10. Делиян Маринов - Пътуване през спомени (няма пък, няма пък само аз да не знам! Няма пък!)
11. Тери Пратчет - Стражите! Стражите! (честита Коледа, муциии, няхахах! ☆⌒ヽ(*'、^*)chu)
12. Бранимир Събев - Априлска жътва (сърбят ме вече ръчичките да хващам да жъна, да жъна, да жъна...)
13. Харуки Мураками - Норвежка гора (обичам теее!! (。・//ε//・。) ほんとうにありがとう~~大好き!)
14. Гари Щейнгарт - Абсурдистан (голямо чудене падна за това, признавам си... понеже не съм много по този тип литература, така де... То не е и за мен, но може някой път да зачета...)
15. Д. Х. Лорънс - Пернатата змия (или според една жена, която се доближи, докато избирах - ПЕрнатата змия...)

Брей, този Дядо Коледа, как се е изгърбил заради нашите подаръци...
Е, стига толкова статистика, отивам да си ям мечето от Линд, мухахах (макар че ме е жал да го отварям, толкова мило се усмихва... и е златно!)
Ама като какво чаве звуча xD
Коледа е... сигурно затова...

Следващ подобен пост очаквайте около 31 декември, с още статистика.
Предупреждавам си!

Няма коментари:

Публикуване на коментар