06 януари 2016

Коледните чудеса

Забравих ли да спомена, че спечелих книга през Giveaways на Goodreads?
Поправям факта.
ИМАМ КНИГА, СПЕЧЕЛЕНА ОТ GIVEAWAYSSS!!

Всъщност, това е един вид коледно чудо, понеже се случи малко след Коледа. Но пък аз исках да съм сигурна, че книгата изобщо ще достигне моя странен, леко затънтен роден край, исках да я изчакам.
И тя дойде!




Без да има нито веднъж проблеми с адреса!
Без да се налага даже да ходя до пощата!
Без да очаквам, понеже я чаках поне след още една-две седмици, защото съм си останала със старите спомени как една проста картичка от морето пътува толкова време, че идва, когато вече си вкъщи. (Последното ми се е случвало, пък се водя неживяла в онова време xD).

Както виждате, книгата дойде с картичка, автограф и е с твърди корици... и е някак толкова различна!
Излишно е да казвам, че това всъщност е първата книга, която ще чета на английски за удоволствие... Понеже обикновено предпочитам българските издания, независимо от всичко.


Красива и... определено чужда, но... дяволски красива. Не съм сигурна кога точно за последно отворих пакет, извадих книга и си казах "Леле, великолепна е!"
А може и да е, защото я спечелих... Но, по дяволите, кой пък подарява книги ей така в днешно време, конкуренцията беше жестока!

Знам, знам, може и малко в повече да се превъзнасям... но имам книга!


Колкото до самата книга, тя е чисто нова, издадена през 2015. Понеже на български я няма, аз си присвоявам честта да я нарека "Рeйф Райдър и Кладенецът на мъдростта", а "хващащото" й изречение гласи "Странни неща се случват, когато мястото, което наричаш "вкъщи", вече не е твоят адрес".
(Още не съм избрала Рафи или Рейф, или друго е по-удачното име на момчето на български, понеже не съм филолог^^' Ако името беше на японски е ясно xD)
Главният ни герой е 12 годишен и попада в един много, много чудат свят... Хммм~ Е, не може да се каже, че съм объркала жанра, нали?
За повече информация за книжката можете да посетите това място.


Съжалявам за леееко некачествените снимки, но и те са нещо! Нали важното се схвана? Имам си книга!!!
Така че, драги хора, винаги участвайте в Giveaways (стига да имате годините, разбира се, понеже мернах някъде, че е забранено за хора до 14 или до 16 години).
Винаги има шанс! Няма нужда да се чудите защо постоянно вися в тая секция на сайта xD
Пожелавам ви късмет като моя~

Няма коментари:

Публикуване на коментар