27 май 2016

Надушваш ли... оферта №1?

Здравейте, приятели! Случайно попаднали, редовно (нима ви има?!) посещаващи, понякога посещаващи и изобщо всички!
От днес започваме една нова акция, за която се надяваме да има успех, защото на нас лично не ни изглежда особено лошо. Ама наистина си изглежда достатъчно примамливо.
Сега ще разберем кои от вас нямат нищо против книгите втора ръка, ха-хаа!
Все някоя оферта може би ще допадне и на вас. Всяка от тях ще фигурира и в тази част на блога, до момента, в който не намери своя човек ;) Там също можете да получите информация, а има и връзка с мен за още разяснение, така че не се страхувайте да попитате, ако се заинтересувате!
Предлагаме ви оферта №1!
Четирите книги от сагата "Споделящият нож" на

Лоис Макмастър Бюджолд за ...


ГЕПЕНА!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Издателство: Бард
Жанр: Фентъзи, романтика

Резюме: Фаун бяга от вкъщи, решена да заживее самостоятелно в големия град. По пътя си обаче се сблъсква със Злина - ужасно същество, способно да пороби човешкото и животинското съзнание.

Даг е езерняк - част от народ със специфични способности поради усета си към магията. Той се бори срещу злините, тероризиращи околностите, и така случайно попада на Фаун. Тяхното приключение скоро се разраства и се превръща в едно леко и ненатоварващо пътуване из измисления свят на Бюджолд, борейки се да останат заедно.

Преди да излязат тийн романсите на килограм, имаше ей такива книги... или поне така ми се струва. Аз самата съм ги чела като тийнейджърка най-малкото (понеже услужливите продавачи на Славейков едно време ми препоръчаха романс като за моята възраст. А аз на тях често им вярвам, защото нито веднъж досега не са ме излъгали, когато съм ги молила да ми предложат нещо). Нежна, забавна и спокойна история, поне що се отнася до действието на книгата. Няма светещи вампири, има го Даг, но той си е нещо малко чешит...
Факт е, че книгите бяха дълго пазени в библиотеката ми... е, давам им шанс да зарадват някой друг! За този комплект не предлагаме възможността да вземете само една или две книги, четирите си вървят само заедно. За бъдещи наши комплекти вероятно тази възможност ще присъства, тъй като за някои следващи оферти просто сме направили комплекта така, както ни се струва удачно да бъде.
Можем да изпратим книгите по пощата или с куриер, в зависимост как е удобно за вас. Ако случайно сте от София и не смятате, че са нужни разни разходи за доставки, нямам нищо против да ви ги предам лично~


Това няма да е единствената оферта, затова не се разочаровайте :) За следващите на това място ще има и връзки към предишните, вероятно. Напомням, че ги има и на съответната страница, горе, в менюто. Ако имате само предложения как да подобрим външния вид на офертата, заповядайте, ще ви изслушаме... за изпълнението на предложението запазваме правото да си помислим ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар